卖帅王子

Nobody - Stevie Hoang

吃得苦中苦,睡得心上人 ​

谁人温澜潮生:

Stevie Hoang-《Nobody》

好像以前也推过这个歌手的歌,R&B风格。明快,节奏,我爱爱爱爱你,没有人比我更爱爱爱爱你。

歌词:

Nobodys gunna love you like I did

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna kiss the way I kiss

没有人会像我一样吻你

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna spend the way I spent

没有人会用我的这种方式

Nobodys gunna love you till the end

没有人会爱你到死

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Now since you've been gone girl I've been doing so good

自从你走后到现在为止 我都做得很好

Stackin that paper you know I made it out the hood

我把回忆的碎片充满头脑

But still I find you being on my mind and I just wanna let you know

我只想让你知道你一直在我心里

I heard you got a man but can he do it like me

我听说你找到了一个男人 除非他能像我对你一样

Give you that lovin and take care of you like me

给你同样的爱和照顾

Can't you see I got what you need nobodys gunna give you more

你难道看不到我曾经给过你的没有人能给你比那更多

Girl it's crazy you were my baby

女孩啊 你曾经是我的宝贝这太疯狂了

I shoulda never let you go

我不应该让你走的

And no other can do it better

而且没有人可以做得更好

And your gunna see

你可以以日月为鉴

Nobodys gunna love you like I did

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna kiss the way I kiss

没有人会像我一样吻你

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna spend the way I spent

没有人会用我的这种方式

Nobodys gunna love you till the end

没有人会爱你到死

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Now we've been friends kickin it since we back in high school

现在我们是朋友了 回想起来从高中开始

There aint nobody that knows you better then I do

没有人比我更懂你

You can try, but you'll always find that there's no gettin over us

你可以试一下 但是你将会一直发现没有什么能够超越我们

I know we both said some things we didn't mean to

我知道我们都说了很多违心的话

But lets just put it behind us girl I aint mad at you

但是让我们把那些全都抛在脑后 我不会生你的气的女孩

What we had, can we get it back cuz there's no point in wastin time

我们可以把过去拿回来 因为没有必要再浪费时间了

Girl it's crazy you were my baby

女孩啊 你曾经是我的宝贝这太疯狂了

I shoulda never let you go

我不应该让你走的

And no other can do it better

而且没有人可以做得更好

And your gunna see

你可以以日月为鉴

Nobodys gunna love you like I did

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna kiss the way I kiss

没有人会像我一样吻你

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna spend the way I spent

没有人会用我的这种方式

Nobodys gunna love you till the end

没有人会爱你到死

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobody, nobody, nobody, nobody

没有人 没有人 没有人 没有人

Can ever do it better

能够做得更好

Nobody, nobody, nobody, nobody

没有人 没有人 没有人 没有人

Cuz we belong together

因为我们属于彼此

Girl it's crazy you were my baby

女孩啊 你曾经是我的宝贝这太疯狂了

I shoulda never let you go

我不应该让你走的

And no other can do it better

而且没有人可以做得更好

And your gunna see

你可以以日月为鉴

Nobodys gunna love you like I did

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna kiss the way I kiss

没有人会像我一样吻你

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna spend the way I spent

没有人会用我的这种方式

Nobodys gunna love you till the end

没有人会爱你到死

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna love you like I did

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna kiss the way I kiss

没有人会像我一样吻你

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你

Nobodys gunna spend the way I spent

没有人会用我的这种方式

Nobodys gunna love you till the end

没有人会爱你到死

Nobodys gunna play the fool for you

没有人会为你扮演傻瓜

Nobodys gunna love you like I do

没有人会像我一样爱你


评论

热度(8)